Tuesday, December 7, 2010

aj..

Okej, sa igar satt jag i skolan i 4 timmar och vantade pa min lektion, satt untafor AET campus i bilen i 40 min eftersom jag inte hade tillrackligt med mynt till metern. For att sen komma upp till klassen dar det star att den ar installd!! Say what? Jaha men oj va kul. Sa det var bara att aka ifran parkeringsplatsen som var min i 3 timmar till.
En annan sak ocksa, jag har traningsvark i benen, ingen liten utan det kanns som om jag har spruning ett maraton lopp. Jag var tvungen att tanka till riktigt hur jag kunde ha fatt det eftersom att jag inte rort mig pa ett halvar. Sa jag drog slutsatsen att det kom ifran att jag gatt/dansat i mina nya klackar. Jag kan ju inbilla mig sjalv att av denna anledningen behover jag inte borja trana?!..
Nej nu ska jag bli serios, maste skriva ett speech tills imorgon. Och om vi ska hinna kopa julgran och hella kittet ikvall maste detta goras klart pronto.

No comments:

Post a Comment