Tuesday, October 4, 2011

Last XIV Summer Sessions


I söndags var det sista XIV någonsin. Proppat med folk och varmt som en bastu, men ändå står man kvar där och dansar. Sådan tur var så stod jag och Amanda precis under a/cn. Klockan 9 hade dom en lite överraskning, svarta tjocka rör kom ner från taket och ut kom SKUM! Ppl, detta var värre än skumbad på strandbaden när vi var 14. Jag tyckte jag var smart som stod kvar uppe vid bordet men när dom andra fick syn på mig, att jag inte hade något skum på mig, blev jag bokstavligt talat i kastad. FYI, skum i ögonen = aj! Sminket var som bortblåst och alla var genomblöta när vi tog en taxi vidare till MyPatio. Hur telefonen som låg i bakfickan hela kvällen fortfarande fungerar och att jag inte är sjuk nu är ett under!












No comments:

Post a Comment