Monday, December 19, 2011

Coming home for X-mas

Nu är jag äntligen hemma. Har inte kunnat skriva på bloggen att jag skulle åka hem till Sverige över julen eftersom att jag överraskade min syster. Och gud vad överraskad hon blev, hon var i chock. Nu sitter jag har hemma vid köksbordet som jag aldrig åkt här ifrån och hjälper Julia träna på sitt matte prov. Har redan hunnit kramas med Mickan också såklart:)

När jag landade i morse var det fortfarande mörk ute och nu är det mörkt igen. Riktigt kallt är det också. Jag har tagit en två timmars nap redan idag men jag hade velat krypa ner i sängen och sova igen. Ska försöka samla energi och följa med Mickan och hennes kille till Malmö och möta upp dom andra. (I så fall bara för att jag vill vara med Mickan som åker tillbaka till Barca imorgon)

No comments:

Post a Comment