Wednesday, March 14, 2012

Att börja träna

Jag och Sanna har bestämt oss för att skaffa gym kort. Planen är att både gymma och gå på pass. Måste ha någon som säger till mig vad jag ska göra annars slutar jag bara, och gym i sig själv är ju så jäkla tråkigt!. 

Men nej, nu ska jag försöka tänka positivt, måste komma i form. Tjock armarna ska bort och jag måste bli lite fast. Så innan idag när jag låg och tittade på tv fick jag panik och stack ut på en power walk/spring tur. Sprang halva och gick halva, och för er som inte vet så är jag absolut inte en spring människa. Får andnings svårigheter/astma efter några minuter. But I did it.

Nu känner jag mig lite bättre och vill gå ut och äta eftersom jag inte vet vad jag ska laga till mat. Sanna kan du komma hem snart så jag kan tvinga med dig? :) 

2 comments:

  1. Du borde signa upp dig på Crunch på Sunset and Cresent Heights. Super bra och har mycket klasser som helst!

    ReplyDelete