Thursday, November 1, 2012

Happy Halloween

Idag mina vänner är jag väldigt trött. Istället för att gå och titta på Halloween paraden på Sant Monica Blvd fick jag för mig att jag och Mina skulle gå till Greystone där det var obligatorisk utklädnad, biljetter eller lista. Klockan 6 igår kväll hade jag inget av dom tre. Ni skulle sett mig igår när jag gick själv runt kvarteret med en sax i handen och stal blad från grannarna så jag skulle kunna piffa upp min Poison Ivy dress. Jag såg lite annorlunda ut igår, med rödare hår och längre ögonfransar. Stress Stress var det när jag satt och sydde på bananbladet på min dressen samtidigt som taxin stod utanför och väntade.
Vi hade dock ett jätte roligt slut på Halloween detta året, med massor av dans och häng i baren med våra killkompisar!
Fast att jag tvättade håret inatt var kuddarna och ansiktet helt rött när vi vaknade imorse.
Nej, Nu kompisar ska jag snart gå till min sista lektion för dagen och sen ska jag åka och hämta Sebbe på LAX som äntligen kommer hem från NY. Efter det - raka vägen hem till sängen

No comments:

Post a Comment