Thursday, October 6, 2011

10/6/11

Jag pluggar absolut bäst under stress och när jag verkligen måste. I morse gick jag upp och satt färdig äten och påklädd halv 10 och skulle åka till jobbet, men fick då reda på att jag inte behövde komma in förrän halv 1. Så istället för att gosa ner mig i soffan satte jag mig och tittade på en gammal film (pathfinder) om människor som levde på istiden typ, och ritualer hit och dit, sen skrev en analys. 2 timmar tog det totalt, tänk vad fort det hade gått att plugga om man gjorde allt så effektivt. Men så är tyvärr inte mitt fall, jag sparar det till in i det sista, tills jag får så pass mycket panik att jag måste göra det. Som nu, jag har fortfarande inte gjort mitt prov som jag tjatat om nu i flera dagar. Imorgon, då jäklar.

No comments:

Post a Comment