Sunday, November 7, 2010

Daytime Saving

Kvällen igår började med lite förfest här hemma. Vid halv 12 åkte alla iväg på olika håll. Jag stack till XIV och mötte upp Amanda, Lauren, Yuri , Aj, Lily och company. Satt i restaurang delen men hade ingen aning om att det var klubb på terrassen på lördagar. Vid halv 1 åkte vi vidare till Trousdale och dansade. Eftersom att det var daytime saving (omställning av klockan) va det lite virrigt där ett tag vad klockan verkligen var. Mina roomies var på Avalon och dansade till Ingrosso, så efter Trousdale drog jag med mig Neo och Demitris dit. Men när vi skulle parkera sa parkeringssnubben att dom hade slutat släppa in folk, aja, gjorde inte så mkt eftersom jag var dödstrött. Skulle egentligen stanna och äta men vi kom på att ingen var hungrig. Det blev husesyn istället.

Har legat i sängen, ätit naturgodis och streamat serier sen jag vaknade. Sanna säger att jag måste stressa ner och få en lägre vilopuls eftersom att jag har inner stress. Så pga detta ska jag spendera hela dagen i sängen.

No comments:

Post a Comment