Tuesday, November 30, 2010

So Fake

Vegas, Vegas.. ja vad ska man säga. Det är garanterat en stad för sig. En, två nätter räcker och blir över. Vi bodde i alla fall på Trump Hotel. I Fredags gick vi först till Lavo som ligger i Palazzo, sen vidare till XS i Encore. Undertiden som dom andra stack på efterfest och gjorde det ena och andra, gick jag och Rosen och käkade mat!




Hotellrummen i Vegas har dom tjockaste rullgardinerna i världen. Det är kolsvart inne på rummen fast att det är strålande sol utanför. Detta bidrog till att vi sov till klockan 1. Jag lekte guide och visade Johanna alla sevärdheter i Vegas. Vi hann också med en del shopping. Btw Forever 21 i Vegas är den största affären jag någonsin varit inne i. Den va typ lika stor som Ikea, hur fasiken har dom så många olika kläder. Galet.





Middag på Tao, efter det gick vi en trappa upp till klubben med samma namn.






Trippen slutade med enorma bil problem. Efter att jag, Driss och Alex varit runt i hela jäkla Vegas för att få tag i en hyrbil hittade vi till slut en monstertruck som jag fick lova att köra hem i 7 timmar. Underbart.

Mycket rolig liten mini semester:)

No comments:

Post a Comment