Thursday, January 20, 2011

Father's Office

Idag efter jobbet åkte jag och Mickis till mysiga Culver City och åt på hippa baren/restaurangen, Father's Office. Perfekt after work-dricka-öl ställe. Mickis hade hört att dom hade goda hamburgare där så vi beställde vars en. Ville göra om min lite, tex ta bort blue cheesen som jag ej tycker om men det fick man tydligen inte. Så det blev att i princip pilla bort allt utom köttet. Och vet ni va, dom var för coola för att ha ketchup? hmm.. och ingen riktigt cola light hade dom heller, utan någon hipp annan AS äcklig. MEN, om ni tycker om öl och lite mer speciell mat (inte som jag som vill ha en hamburgare med sallad, tomat och ketchup) så är det det perfekta stället. Jätte mysigt och goda pommes, det måste jag ge dom!


No comments:

Post a Comment