Thursday, January 20, 2011

That's my id..

Förra veckan hände något mycket underligt som jag och Sanna inte kunde sluta skratta åt. För ca 2 månader försvann mitt föreningssparbanken id utanför Playhouse, eller vakten tog det, vet faktiskt inte riktigt hur det försvann. I alla fall, när vi var på Kubar Bar förra veckan var vi där med kanske 20 andra tjejer. När vi ska gå ut och gå till SupperClub frågar Alex om alla har id. Ena tjejen säger samtidigt som jag går förbi, "ja fast mitt e utgånget… " Jag vänder mig om och titta på legget, ser att det står föreningssparbanken på det och sen ser jag min signatur, får ur mig, "that’s my id", tjejen ser en aning förvånad ut och sa att hon hittade de utanför Playhouse för några veckor sedan. Jag lät henne använda det samma kväll men efter hon kommit in tog jag tillbaka det. För det e ju faktiskt mitt, och gråtit över det har jag också gjort när jag såg hur ful jag var på kortet och mamma inte lät mig ta ett nytt foto. Men hur sinnes är det inte, på den middagen, den tjejen, som jag aldrig i hela mitt liv sett innan, hade mitt fula utgångna svenska id. ha, small world

1 comment:

  1. alla har alltid dina legg hahahaha.. all over the world!

    ReplyDelete