Sunday, January 8, 2012

We are family

Middagen hemma hos Cilla och Jonathan blev super bra. Vi åt och drack gott och uppdaterade varandra om allt som hänt på senaste tiden. Vi satt och pratade om hur bra det är att vi alla tjejer fortfarande är så bra kompisar fast att vi bor på olika ställen på jorden. Vi har varit samma tjejgäng i över 10 år och sekunden jag kommer hem från LA och träffar dom igen är det som att jag aldrig varit borta. Det är så himla skönt och roligt att vi har det så som vi har det. Jag vet inte om jag hinner träffa någon av dom mer innan jag åker eftersom att alla har fullt upp med jobb och sitt, men det har varit en himla mysig jul och vinter lov detta året!
<3

1 comment:

  1. Kul att träffa dig igår, Joy! :) Förhoppningsvis blir det en gång till innan du åker!! :) pusspuss!

    ReplyDelete