Sunday, April 29, 2012

Söndag

Igår var jag hemma hos Mary till lite innan 12 på natten, jag plannerade egentligen att åka hem och lägga mig men Amanda och Cala övertalade mig att följa med ut. Så efter en riktigt snabb sminkning och ombytning på 10 minuter var jag på väg till Greystone. Trodde att en vän firade sin födelsedag där och att Jeanette skulle vara där men dom vart visst på Sayers.. Inte lätt att hålla reda på vart alla är i denna staden. Efter klubben åkte vi en rundtur i bergen sen satt jag, Amanda och Cala och pratade i Amandas vardagsrum till halv 6 på morgonen.. 
Idag har vi letat efter Amandas bilnyckel precis hela dagen men vi hittade inte den någonstans.. Triple A kom och öppnade bilen men inte mycket hjälpte de.. Hoppas den är i lägenheten någon stans. 

Så här granna var vi innan idag när vi åt frukost/lunch på Baja Fresh

No comments:

Post a Comment