Monday, April 23, 2012

VEGAS

Nu är  jag hemma från Vegas igen, jag sitter här i köket och halvsover, mina fötter gör fortfarande ont från lördags nattens roligheter och det sista jag vill göra är att åka till skolan och vara där hela dagen... men what to do?
Det hela började i alla fall i fredags kväll när jag och Rebecca åkte hem till Amanda och sov över där eftersom att vi gick upp redan 6 på morgonen på lördagen för att åka. Vi kom fram till Vegas runt 11, checkade in på hotellet och gick till poolen. Vid 2 gick vi bort till Encore Beach club där Steve Angello skulle dja, men har orkade tydligen inte komma dit, say what? men vi hade lika roligt ändå. Vid 6 gick vi där ifrån och tillbaka till hotellet, åt middag, duschade, och fixade till oss. Först gick vi till Hyde vilket sög, där vara bara massor med gamla tjocka människor så ganska snabbt gick vi vidare till Marquee där vi stannade till 5.
Igår gick vi till Encore Beach igen, denna gången var det Tiesto som dja, stannade där till 7, gick till Cosmo och åt en pizza, sen halv 10 satte vi oss i bilen och åkte hem.
fler bilder kommer sen, nu måste jag åka till skolan

No comments:

Post a Comment