Monday, May 14, 2012

Break down

Min telefon har gått sönder IGEN.. jag har ett love/hate relationship med min Blackberry. Helt plötsligt igår blev skärmen helt vit. När man pillar lite på den kommer skärmen bilden tillbaka med sen blir det vitt igen.. så jag far väl ta en tripp till T-Mobile senare idag när dom har öppnat. Jag blir så trött på sånt här, jäkla elektroniska prylar. Så just nu är mobilen, datorn, och diskmaskinen sönder. 
Love it! 

Nu sitter jag och väntar på att våran handy man Sandy ska komma hit och försöka laga diskmaskinen igen.. 

1 comment:

  1. Hejhej!

    Inés heter jag och det här kanske låter lite konstigt, men jag är ursugen på att åka och plugga i LA och har därför suttit och google:at för att få inspiration från andra när jag nu kom in på din blogg!

    Först och främst måste jag säga att det är skitkul att läsa om det du upplever (blir astaggad!) men eftersom jag inte känner dig hänger jag inte riktigt med i svängarna så tänkte kolla om du i nåt inlägg har skrivit om hur det kom sig att du hamnade i LA?

    Jag har som sagt suttit och klickat mig runt, men kmr ingen vart så om du har skrivit om det nånstans vore det jättegulligt om du länkade det inlägget till mig! Behöver inspiration och tips!

    Min mail: ines.cherif@live.se
    Vore verkligen jättesnällt, för jag behöver lite råd från nån som upplevt det på riktigt (och inte bara läsa om det på typ studera-utomlands-hemsidor)

    Ha det grymt! / Inés

    ReplyDelete