Saturday, May 12, 2012

The past 2 days

Hej kompisar, sorry för dålig uppdatering.. 
I torsdags kväll åkte vi till Greystone och tittade på premiären av "XIV the movie" hmm.. ja du jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Efter 15 minuters tittande kände jag att den kunde vara slut. Men dom gjorde i alla fall narr av varandra vilket var ganska underhållande. 

Vi skulle egentligen åka till the grand opening av Lure efter vi tittat på filmen men vi hade för lite tid så vi stannade kvar på gs hela kvällen. Efteråt åkte vi hem till Amanda och åt Calas rester från Chipotle. Igår sov jag kvar hemma hos Amanda undertiden som dom andra åkte till sina jobb, sen vandrade jag hem runt 1. Mötte upp Jeanette som är i LA överhelgen och gjorde mani och pedi. Det behövdes verkligen vill jag lova, vet inte när jag gjorde det senast. 

Igår kväll åkte vi till The Grove för att gå på bio men alla filmer var i princip slutsålda så det slutade med att vi gick och åt istället.. 

No comments:

Post a Comment