Tuesday, September 11, 2012

Happy Jno

Hej alla mina fina! Jag vet att jag suger på att uppdatera bloggen, med ALLT. Jag har bara inte haft någon lust eller inspiration att skriva på sista tiden, och gör det bara för att jag känner mig tvungen.. Måste köpa ett nytt batteri till datorn så att jag slipper ha den inkopplad på samma plats hela tiden (den dör så fort jag tar ur sladden) vilket är en väldigt stort irritations faktor!

Från och med imorgon ska jag ge er roliga uppdateringar. Något speciellt ni vill läsa om? Såg i kommentar fältet att någon ville se mer outfits bilder, det kommer, I promise.

Nu mina vänner ska jag gå och lägga mig, det har varit en lång dag!
Sov gott 

1 comment:

  1. Har både sebbe och janet flyttat tillbaka till LA? Bor du själv eller har du fortfarande roomies? :)

    ReplyDelete