Friday, September 7, 2012

Jordbävning

Innan ikväll när jag hade lagt mig bekvämt i soffan började allt skaka ganska mycket, spegeln skakade mot väggen och allt darrade. Mina andra jordbävningar jag upplevt här (förutom en) har bra varit så man knappt känt dom. Men denna.. Jag flög upp och sprang mot hallen där jag mötte Sanna. Det var en 3.5 jordbävning med centrum 2 miles från vårt hus. Det var en liknande i söndags natt men då var ju jag i Vegas så jag missade den. Efter kanske 3-4 långa sekunder av skak satt jag och darrade i soffan ett bra tag efteråt. Jag tycker naturens krafter är så himla obehagliga eftersom att man har noll kontroll över dom. Usch.. Nu ska jag sova och hoppas att det inte kommer några fler jordbävningar på ett bra tag.

Här kan ni läsa mer om den 

1 comment:

  1. Usch... Nu blir jag riktigt rädd... Känns inte bra.. Hoppas det inte kommer fler....

    ReplyDelete