Tuesday, February 16, 2010

Day 1

Trodde att jag hade koll på Business byggnaden, men tydligen inte. Sprang runt som en yr höna innan idag och försökte hitta mitt klassrum. Efter att ha dubbelkollat på smc hemsidan och frågat två gånger hittade jag äntligen.

När jag inte hittar och e lite nervös pga. första skoldagen blir jag sjukt uppjagad och väldigt korkad, nästan synd om mig vid vissa tillfällen. Skoldagen slutade med lite ensamt häng utanför bookstoren, ringde Mickan och mamma och beklagade mig lite. Även när jag tycker något e jobbigt eller svårt vill jag gärna tjata och tjata om det tills det e ute ur systemet.

Jamie blev himla glad att se mig idag, men väldigt arg när jag va tvungen att åka hem. Men på Torsdag ska vi leka igen.




ps. GRATTIS LIMPAN!

No comments:

Post a Comment