Saturday, February 27, 2010

Pizza

Sov bara 3,5 timmar inatt, konstigt nog va jag inte så trött som jag trodde jag skulle vara när jag gick upp 6.45 för att åka i regnet med Christina till Santa Monica och jobba på en klädmässa. Vi gled mest runt, hängde lite med Jennys föräldrar, käka mint tabletter och drack vitamin vatten.

Jag kraschade dock när jag kom hem till soffan där Sanne hade spenderat hela dagen. Beställde pizza från Dominos, men öööh va icke goda dom var. Waaay too much ost! usch. Bestämde oss för att gå till macken och köpa m&ms, hade bara 5 minuter på oss så det slutade med att vi sprang dit och tillbaka. Jeanette stod utanför dörren och väntade på oss och undrade vad fan vi höll på med.


Har suttit hela kvällen och snackat, snart måste jag sova. Just det, min sov teori, om man sover tillräckligt lite timmar så blir man inte lika trött som om man skulle ha blivit om man sov i ca 5 timmar. (Bara ett tips)

No comments:

Post a Comment