Saturday, February 6, 2010

GRATTIS JAG

Staple Center och Hyde Lounge igår, Lakers förlorade dock men kul hade vi ändå. När matchen var slut drogs draperierna för och loungen förvandlades till en klubb. Stannade någon timme, sen stack vi vidare till Playhouse för att vara där på tolvslaget när det blev min födelsedag. Amanda beställde in en champage flaska men när den öppnades var jag tydligen spårlöst försvunnen, hmm ingen aning...

Fick en superfin stor blombukett hem levererad till dörren imorse, sjukt överraskad!.

Jenny kom hit, Mickan packade sin resväska och vi åkte till LAX. Känns jätte konstigt att hon inte är här längre, undertiden som hon var här kändes det som de gjorde innan när vi brukade bo tillsammans..
don't ask..

Min födelsedags frukost/lunch blev mcdonalds på flygplatsen, sen en frozen Yoghurt på Twist! me love.


Sanne ligger och snarkar här bredvid mig, ska också ta en nap nu och ladda batterierna för snart kommer gästerna på drinkar och snacks sen sticker vi till Wonderland. Tycker egentligen inte om Wonderland men Sean och Matt ville bjuda mig och mina kompisar på en flaska och något slags chokladigt, vem kan säga nej till de?

No comments:

Post a Comment