Sunday, August 29, 2010

Hang w Me

Vi hamnade på XIV till slut ändå, sista dagen på sommarlovet ju. Klockan är bara 11 så jag får min skönhetssömn i alla fall:) Jag var tvungen att säga Sverige älskar XIV in i kameran, hoppas verkligen att han klipper bort det från videon!! btw, Sanne hur känner jag kamera mannen? dom spelade Robyns Hang with me, jag tänkte på dig, och såklart när Teenage crime och Louder than word spelades. Alla frågar mig vart du är, jag säger glatt, hon kommer om 2 veckor!! Mickan, jag såg även monstret. ha!






Nu ska Kalle och jag sova, videos från ikväll kommer imorgon!
Gotta go dream..

5 comments:

  1. haha va monstret snygg?

    ReplyDelete
  2. Såg precis lika dan ut som innan!

    ReplyDelete
  3. vem frågade om monstret var snygg? de var inte jag, johanna! haha.

    ReplyDelete
  4. nej jag vet sannelito. Antar att det ar Mickan!

    ReplyDelete