Saturday, August 14, 2010

lagom

Stod på tåget från Kastrup till Svågertorp, tåget stannade men jag ville absolut inte gå av. Det spöregnade utanför, jag kunde inte springa med mina sandaler eftersom att vattnet hade kommit in under så de va helt glidit. Från tåget till bilen, en sträcka på kanske 100 meter, gjorde mig nyduschad. Det var precis som om jag hade ställt mig i duschen med alla kläder, kallt värre efter ett tag och när jag skulle in på Konsum och handla käk. Aja, landet lagom bjuder ju oftast på denna väderlek, men nu e jag varm och sitter i mina rosa Pink mjukisar, ska ut och kriga i regnet snart igen. Vi ska hyra alla dom här, män som hatar kvinnor filmerna, har ju missat att se dom..

Bjuder på liter bilder från igår!

Sim bestämde sig för en Powernap i en något obekväm ställning..



No comments:

Post a Comment