Wednesday, October 6, 2010

Are u serious?

Visst jag sa igår att jag ville kramas det vill jag fortfarande men inte riktgit under dom förutsättningarna som var idag. En kille i min matte klass approachade mig igår, började snacka och när vi skulle gå in i klassrummet gav han mig en liten klapp på ryggen och så: "it was nice takling to you" MEN idag, klassen var slut och jag gick lite halvsnabbt eftersom att Johanna väntade på mig + att jag ej orkade prata med killen från gårdagen. Han hinner i alla fall ikapp mig, småpratar lite och säger sen att han måste vänta på sin roomie, visst säger jag och ska gå där ifrån då han ger mig värsta hejdå kramen. Eh? jag står med båda armarna längst med min kropp och hjälper inte allt till att kramas, wtf. Invaderar på min personliga space. Vem fan kramar en främmande klasskompis efter att ha pratat i 5 minuter. J och jag fick oss ett gott skratt på vägen till bilen sen. Och här säger man inte "han var ganska söt" utan "han var ganska ful" vart fasiken är hunkarna? Vi ska ner till Venice och kolla och se om vi hittar några :p
Nej nu ska jag sluta, måste sova bums. God Natt

1 comment: