Wednesday, October 13, 2010

Turn the Gas on!

Idag har varit en sådan dag som man bara vill gräva ner sig i en grop och stanna där för alltid. Vaknade tidigt, skulle duscha, men nej då har vi inget varmvatten, e nervös för en redovisning som jag skulle ha 9.30 i skolan, en redovisning som jag inte allt kunde. Åkte lite tidigare till skolan men det var så grymt mkt trafik och bilen krånglade. Lampor lyste rött så vi fick stanna och ha oss. Kommer för sent till skolan, gör en katastrofalt dålig redovisning, tappat min älskade mobil i asfalten så det blir ett stort jäkla hack och mitt matteprov blev uppflyttat till på måndag vilket betyder att jag har 3 prov på måndag och jag ska campa hela helgen.. hur fan ska det gå?!

Men det värsta av allt var att vi gick till The Gas Company och visade 2 st id så servicen skulle sättas igång igen, men dom kunde inte komma hit och starta gasen förrän om en VECKA! Det betyder att vi ska vara utan varmvatten och gas i en vecka. Det är ju helt sjukt, inte kunna duscha eller laga mat på en vecka.. jag döör!!

No comments:

Post a Comment