Monday, February 21, 2011

Anonymous said...Jätefin färg! Vart i LA bor du Vart skulle du rekomendera att man bodde Hitta lägenhet själv eller köra på lägenhetskomplex a la park la brea och liknande? Din lägenhet ser värsa mysig ut :) Kram

Hej! Jag bor i West Hollywood och trivs jätte bra här. Jag skulle rekommendera att köra runt i området där man vill bo och titta om något är for rent. Det va så jag hittade min lägenhet:)Park La Brea har ganska bra priser men jag skulle inte vilja bo där, det är som en stor labyrint.

Anonymous said...Hej, Har för mig för ett tag sedan att du hade en pojkvän? i sveige eller i Los angeles? Om han bo i Sverige, sakna du inte honom fruktansvärt mycket då? Nu är jag inte helt hundra på om du hade det men en liten fråga bara :) /josefin

Hej Josefin! Nej jag har ingen pojkvän i Sverige, det hade inte fungerat eftersom att jag bara är hemma i snitt 8 veckor om året :)

No comments:

Post a Comment