Sunday, February 13, 2011

Q&A

Fråga: We are going to LA tomorrow on holiday, so i wondered if you had any suggestions for where we should go to dinner, and last but not least where we should go out clubbing or whatever! We are going to stay at sunset blvd..do you know any hidden stores or something that we should check out?
Thank you so much for your answers!!

Hej. Här kan du läsa om vad som är bra i LA. Klubbarna har dock ändrats.
Monday: Playhouse, Teddy's
Tuesday: Roxbury, Trousdale
Wednesday: The Colony, Supper Club
Thursday: Hyde, My Studio, Playhouse, Voyeur
Friday: Roxbury, Eden, Playhouse, Supper Club, The Colony, Teddy's
Saturday: Eden, Supper Club, The Colony, Bardot, Voyeur
Sunday: ehm.. maybe Drais?

Hej! Hittade din blogg genom en vän som läser den. Funderar på att söka till Northridge också! Jag vill ta en BA i PR och kommunikation, vet du om det är möjligt?
STor kram :)


Hej! jag vet att min kompis läser communication på Northridge och man borde kunna läsa PR som en minor eller något liknande. Annars tror jag att du skulle kunna ta en BA i journalism, för där läser man både kommunikation och PR. Klicka här och läs mer!

3 comments:

  1. Tack så jättmycket för ditt svar! En till fråga bara; jag förstår inte riktigt hemsidan, vet du när sista ansökningsdag är för BA studenter??

    ReplyDelete
  2. Vad är det du pluggar och vad kommer du ha en BA i när du är färdig? :)

    ReplyDelete
  3. Gå in och kolla här: http://www.csun.edu/outreach/prospective/ eller på Csun.com!

    Jag pluggar Business Marketing :)

    ReplyDelete