Sunday, April 3, 2011

kiss me baby

En väldigt trött Johanna ville inte vara hemma igår så vid 10 kom Dell och hämtade upp oss och vi åkte till hans kompis födelsedags fest. Amerikaner alltså, vet inte riktigt var jag ska börja, men for starters, fy fan va vissa killar har fula jeans och för stora skjortor. Vid 12 åkte vi till Hemingways som var.. sådär. Mickis åkte till Musicbox med sin bf och vi stannade på Hem hela kvällen. Jag var super trött, Dell var lika så, Derek var väldigt exalterad och, ja det var väl det hela. Klockan 2 gick vi till Juicy Burger (AS GODA hamburgare, pommes och ranch). Jag kan inte sådana här natt mats ställen längre eftersom att jag aldrig brukar äta efter klubben. Fanns inga taxis så jag och Sanna gick bort till Eden och kramades med mina bästa Amanda, Yuri och co. Sen delade vi en taxi hem.

No comments:

Post a Comment