Friday, April 8, 2011

Mys

Jag och Elin lekte hela tiden när vi va små. Problemet var bara att jag fick aldrig röra hennes leksaker, utan hon tog alltid dom ifrån mig och sa: Ajja bajja. En dag när vi va på stranden och skulle gå hem bad mamma mig ropa på Elin och säga att vi skulle gå. En liten Johanna, 3-4 år, vänder sig om och ropar : "Kom nu Ajja Bajja vi ska gå hem". Ja, hon sa ajja bajja så mkt till mig att jag trodde hon hette så. Sen dess har det blivit hennes smeknamn. Idag är hon här i LA, bara fem minuter bort på SLS hotel, så ska snart dit och möta upp dom och leka guide hela dagen, sen ikväll ska vi ut och dansa!

Central Park, NY 2007

1 comment:

  1. Oh, vad kul ni har!! Roligt att Elin är hos dej!!! Hälsa hela gänget från mig!! Ha en mysig dag och kväll!!! Kramar från Mamma <3

    ReplyDelete