Monday, May 16, 2011

Svar.

1. Vart bor du någonstans? Jag bor i West Hollywood.
2. Hej! Jag och mina 3 tjejkompisar ska börja på smc till hästen, har du några tips på boenden? Till bra pris, hyggligt stora och i ett bra område? :)
Hej! Vad kul! Santa Monica är mysigt och ett bra område men det händer tyvärr inte så mycket där. Det är också nära till skolan om man inte har bil. Jag är jätte nöjd med att bo i West Hollywood. Många bor på Park La Brea, jag har själv aldrig bott där men priserna är relativt bra. Det tar ungefär en, en och en halv timme att komma till SMC med buss där ifrån. (30-40 med bil). Kika in på Craigslist på lägenheter, (tänk bara på att betala ingenting innan ni varit och tittat på lägenheten, vissa försöker luras). Lycka till!
3. Du blir bara snyggare och snyggare för varje år! Va du alltid ljus innan? Jag tycker att du passar bäst i mörkt hår. Kram
Hej! tack:) Nej jag är brunhårig från början men började med ljusa slingor i 8an- 9an tror jag, sen i ungefär 5 år var jag blond på somrarna och brunett på vintern. Men nu trivs jag mycket bättre i brunt hår, och har inte varit blond på ca 3 år.

No comments:

Post a Comment