Monday, May 16, 2011

XIV Summer Sessions 2011

And it's back, Summer Sessions 2011 med många förbättringar sen förra året som t.ex. A/C. Med tanke på att jag inte fick så mycket sömn natten innan var vi ganska sega eftersom att vi var på XIV redan lite efter 5. Men efter någon timme med grym musik och massa dans stod jag och Amanda helt plötsligt på baren och dansade. Och låt mig få tala om att det är så sinnes sjukt svårt att hålla balansen på en smal bar som är helt blöt av drinkar. Och jag som e rädd för höjder också haha. Klockan 10 käkade vi curley fries och sen tog vi den dubbeldäckade bussen till MyPatio (MyHouse's uteplats.). Det fanns ingen plats på nedan våningen så vi fick sitta där uppe och gud vad kallt de var! När vi väl kom fram dansade vi i 4 timmar till. Nästa vecka ryker klackarna och jag ska ha sköna skor på mig:)

No comments:

Post a Comment