Monday, December 17, 2012

Great combo

Gaby kom hit innan ikväll eftersom hon var utelåst och Karmin hämtade med sig Thai mat på vägen hem. Vi har tittat på julfilmer och snackade massor med skit. Här hemma är det så kallt, vår inbyggda värme fungerar inte och jag har glömt säga till vår handy man så vi fick ha en liten värme lampa, ljus och massor med filtar istället och det gick lika bra.

Nu ska jag sova för sista gången på tre veckor i min stora kingsize bed. Hemma får jag nöja mig med min 90 säng, en rejäl skillnad vill jag lova. Jag är van att bre ut mig och sova i mitten av min stora säng. Tur att min lilla nittio säng är mjuk i alla fall. Nej nu måste jag sova, bilen kommer och hämtar mig lite innan 11 imorgon bitti och innan dess måste jag hinna göra lite ärenden.

Sov gott på er.

1 comment:

  1. Välkommen hem, Gumman!! Vi längtar sååå <3

    ReplyDelete