Thursday, December 20, 2012

Thursday?

Jetlagen har inte avtagit det minsta, utan rättare sagt blivit värre. Första morgonen kunde jag ändå sova relativt länge, säkert för att jag varit uppe alldeles för många timmar i rad. Imorse vaknade jag klockan 6, det var kol svart ute och sängen var såhär super mjuk och varm, men ändå kunde jag inte sova. Och att det blir mörkt klockan 4 hjälper ju inte riktigt när jag försöker hålla mig vaken på kvällarna. Det är ju bara ljust några timmar om dygnet. 

Jag har i alla fall fått en vinterjacka, så det kan jag inte klaga på!
Snart ska jag hämta min syster på skolan. Vi ska åka och handla ingredienser till julgodiset vi ska göra senare idag. 

Annars kompisar så gör jag inte så mycket här hemma. Alla mina vänner jobbar eller går i skolan nu sista veckan innan jul och hinner inte ses. Jag vet ju precis hur det är eftersom förra veckan hann jag inte med att vara så social heller. Men på lördag ska jag in till stan och träffa Mickan i alla fall :) 




No comments:

Post a Comment