Thursday, January 10, 2013

A thousand things

And I'm home! Jag kom med mitt standby flyg och kunde krypa ner i min säng lite efter klockan 2 på natten. Sedan jag kom tillbaka har det varit lite vila fast att jag fortfarande är sjuk och himla jetlagged. Har tusen saker att fixa hela tiden. Var och köpte flytt kartonger igår så jag kunde börja packa ihop Sannas rum (vi behöver en ny roomie igen, någon som vill flytta in till oss?) de är mer i ett rum än vad man tror vill jag lova!
Har även hunnit med lunch på Toast med Cala, häng med Lauren och tv+godis häng med Karmin i vars en soffa.
Nu måste jag palla mig upp ur sängen. Vaknade för tre timmar sen men har inte kommit upp än. Nu måste jag lägga ut en annons på craigslist, duscha, packa lite och senare idag åka till marinan.
Stress stress stress

No comments:

Post a Comment