Monday, January 7, 2013

Just My luck

Jag förstår inte hur jag kan ha sådan otur när det gäller flyg. Jg blir alltid fast någonstans eller missar flyg. Just nu sitter jag i Washington relativt ensam och hoppas på att jag kommer med planet till LA som går om två timmar. Annars måste jag vänta tills imorgon. Missade mitt andra flyg eftersom att det tog över två timmar att komma igenom tullen och säkerhets kontrollen. När jag kom springandes till gaten var dörrarna redan stängda med man kunde se att planet fortfarande stod kvar. Så blir det när man får en sugplats längst bak i planet och måste stå och vänta i tusen år. Att vara sjuk och trött på en flygplats är inte riktigt idealt. Jag har inte bestämt mig om jag inte kommer med med planet som går klockan tio om jag ska vänta på flygplatsen eller ta in på något hotell i närheten... Ugh vill ha min säng nu nu nu!!



No comments:

Post a Comment