Wednesday, January 2, 2013

Happy 2013

Hoppa att ert nyårs firande var lika bra som mitt. På festen bjöds vi 65 gäster på tre rätters och därefter ett musik quiz - vilket jag inte kunde en ända fråga på eftersom det var bara svenska nya artister i princip. Vårt lag kom delad sista plats så jag antar att mina lag kamrater kunde lika lite som mig haha. Efter det blev det dans och sen ut i kylan för att skåla in det nya året. Vi stannade kvar och dansade tills klockan 5. Sista 50 minuterna gick dock åt att vänta på taxin, eftersom att gå hem i regnet var inget alternativ för mig.

Igår somnade jag klockan nio (!!) och sov i 13 timmar så man kan väl säga att jag har sovit igen timmarna jag missade. Vaknade dock med halsont..

Allt som allt så var det en väldigt trevlig nyår! Här kommer den ända bilden jag lyckats få fram!

No comments:

Post a Comment