Tuesday, January 19, 2010

BrandNew

Okej, tänkte falla för grupptrycket och börja blogga! Vet inte om jag är något bra på det, med det lär vi få reda på inom kort! åäö kommer forsvinna ganska snabbt om jag känner mig själv rätt. Har en amerikansk dator så för att skriva dessa bokstäver måste man hålla på att klydda och trycka på många knappar på samma gång. På tok för jobbigt!

Det ar kallt har hemma, ar inte van vid det, nar jag akte fran LAX var det 25 grader och sol. Kommer till London, star i ko pga installda flyg, aker mot min vilja tunnelbana in till centrum, utan jacka, utan mina vaskor, i sno och minus grader!!, sover pa hotel, aker tillbaka till flygplatsen, koerna ar sa otroligt langa, skulle ha tagit minst 10 timmar att sta i dom (overdriver inte!) och jag var redan en dag forsenad. Ringer i panik till mamma pa mobilen som snart skulle do, bokar om med SAS, far bara med mig en vaska hem, aker tag till Svagertorp, tar hissen upp, springer mot Mickan och ger henne en bamse kram. Da var jag hemma!

Tva veckor har gatt och jag maste saga att jag ar ganska uttrakad mestadels av min kalla vistelse har hemma. Det e klart att det e kul att traffa alla och bil uppassad av mamma, slippa tvatta, laga mat och stada. Veckornas handelser har val varit att aka in till Malmo, fika pa Martas som at de enda fiket har i Hollviken. Dar var jag i morse och at en macka med Karin och Cilla. Eftersom att min bror tog min bil fick jag ta pa mig mammas vinterjacka o promenixa.

Just nu sitter jag hemma i min soffa och kollar pa en dokumentär på tv4+ om två flickor som blev kidnappade när dom var 10 år. Sjukt hemsk dokumentär, kan inte tänka mig ens... usch.
Nu borjar Sald pa Hus, Sanne dom ar i din hemstad!

Det va val det, skriver forhoppningsvis imorogon igen

No comments:

Post a Comment