Tuesday, January 26, 2010

NoStress

Har inte haft tid att skriva sen jag kom fram, har stressat och fixat i ett!
Eftersom att vi kom till en lagenhet som endast hade en TV pa vaggen sa blev det att sov pa golvet. Det gick faktiskt bra, och det va relativt mjukt eftersom att det e heltacknings matta. Vaknade halv atta dagen efter och prio ett var att skaffa en sang!


Akte hem till Jenny och hamtade den fina Ford Explorer och akte till Culver City och hamtade en soffa. Fick bara med oss ena delen, men den andra ska komma hem kord i helgen. Tog sedan en tripp till Topanga dar Sanne kastade lite skrap. Vi hamtade aven en sang!


Allt detta later ju latt som en platt men i praktiken e det ett jakla meck! fy farao vad jobbig det va! och de va precis sa att det fick plats i sangen. Men gud va skon den ar!!

Idag vaknade jag 20 i 8 och vackte Sanne som ville sova i mitten av sangen hela natten och lagga sin ena hand pa mitt huvud, aja.. Halv tio satt vi i bilen pa vag till Burbank och Ikea. Kopte massa vina saker. Akte forbi och kollade pa ett fylskap som vi vill kopa men vi vet inte riktigt hur vi ska fa hem det an... vi aterstar och ser! Nar vi kom hem va det bara att lasa ihopasattnings manualen och borja skruva! Sanne assisterade sa fin och hamrade och valde musik!

Vi forsokte aven att satta upp en hylla over sangen som gick mindre bra. Vaggen har typ gatt i sonder och vi vet inte hur man ska gora! Pappa!! hjalp!


Skulle egentligen ata pa Dominicks med tjejerna och Micheal och sen till Guy men pga va en sondrig vagg och jetlag blev det Avatar 3D pa The Grove istallet. Sanne somnade dom sista 5 minutrarna. Maste saga att jag var mycket skeptisk till denna film och for nagra manader sendan nar jag sag trailern sa skrattade jag och sa till Sanne; haha ska vi se denna eller!? Men fan va bra den va!! Jag kanske inte skulle vilja bli en Avatar som Jempan vill men det va bra!!


Nu e jag sa trott sa jag haller pa att do!
God Natt!!!

1 comment:

  1. ÅÅÅÅÅÅ JAG SA JU DEEET!!!!!!!!!!!
    så jävla jävla bra!!
    vad glad jag blir!!!!
    saknar dig!!

    ReplyDelete