Saturday, January 23, 2010

Sista

Jag ar ganska bra på att packa men har tendensen av att ta med mig for mycket. British Airway har ändrat på sina regler sa man far bara ta med sig en väska, men jag var ju tvungen att köpa till sa jag kan ha två. Finns ingen chans att jag skulle få plats med allt i en..

Pratade precis med Karin och om det går ett tag imorgon klockan 05.20 sa ar det de vi ska ta! 20 dagar har anda gått ganska snabbt nu när man tänker efter. Har ännu inte forstatt riktigt att jag ska åka tillbaka redan, det gör jag ifs aldrig förrän jag går av planet på LAX, då far man den känslan av att man aldrig varit borta.

Den känslan tycker jag ar konstig, fast att man har varit hemifrån mer an ett halvar sa känns det som om man aldrig akt iväg när man sitter hemma runt bordet och äter middag med familjen,. Konstig känsla den där.

Nu måste jag återgå till packningen, for snart ska jag hem till mormor och morfar och äta den sista släkt middagen!



Riktigt sa har stökigt ar det inte denna gången..

No comments:

Post a Comment