Thursday, January 21, 2010

Strange

Jag kommer ihag i somras att jag sa till pappa att det var nagot fel pa min mobil eftersom att den stangde av sig sjalv, sa man va tvungen att trycka in pin koden for att den skulle fungera igen. Detta problem har jag inte haft pa hela hosten men sa fort jag tar ett steg in i huset har hemma i Sverige startar mobilen om sig och man mast sla in pin koden. Jag pratade med Sanne har om dagen och nar jag var pa vag att satta ena foten innanfor dorren dor mobilen! var are felet? Detta gor mig totalt tokig eftersom att nar jag glommer trycka in pin koden direkt sa kan ingen ringa till mobilen och jag kommer pa det flera timmar senare.. Sjalvklart brukar jag ju glomma detta och det ar da kara vanner som jag inte svara.

Forstar inte hur detta fenomen kan intraffa men man blir ju smatt galen! Nu ska jag laga kottbullar och makaroner till min kara syster!

No comments:

Post a Comment