Monday, June 28, 2010

FAAAAAAAAAAAAAN

Någon jävel tog min väska idag.. hela mitt liv var där i. Nycklar, mobil, kamera, bank kort, körkort, ray bans, kontanter och massa smink.. Jag har panik, vem fan e så jävla cp störd att man tar en väska med så mkt saker i. Om du vill ha väskan, fine, men släng ut alla saker i. Bryr mig inte om väskan, fasta att de va den finaste jag hade. Jag har blivit mobil nörd och har telefonen fastklistrad i min hand dagarna långa och nu e den borta.. FAAAAAAAAAN

Och nu kan jag inte sova eftersom att jag har panik och är svin ledsen...

1 comment:

  1. men shiiit!! pa xiv? du har ju inga nycklar? carmen far fixa! mobil kan du losa. kort gar att losa i sverige. korkort i la far du fixa nagra papper. OJ, bil nycklarna?? ar dom hemma? var de chanel? pa xiv! ahhhhh.. de ordnar sig iaf!! sant hander

    ReplyDelete