Sunday, June 27, 2010

tröck

Anonym sa... nu måste jag klaga lite här i din blogg.:P du är väldigt dålig på att svara på kommentarer! undrar vad du ska göra i sommar och om det kommer vara tråkigt att vara utan sanne hela sommaren?:P

Hej! Känns så fånigt att svara på en kommentar så här, om ni kommenterar mer blir det mer svar!:D Ibland svarar jag i kommentar fältet också, därför du kanske ej sett svaret..
Jag ska plugga mina online klasser, åka till Spanien med Sanne, åka till Stockholm och åka och hälsa på Sebbe i Uppsala. Sen ska jag bara ta de lugnt och chilla med mamma. Jag kommer inte ha tråkigt utan Sanne men det är klart att jag kommer sakna henne, men vi kommer ju ses. Hon har varit borta i mindre än 4 dagar och känns redan konstigt att inte ha henne around.

No comments:

Post a Comment