Friday, June 18, 2010

I'll be missing u


Fred Segal restaurangen.. kommer aldrig kunna lyssna på när dom läser upp dagens rätter utan att skratta.. helt omöjligt. Sanne och Sebbe sitter och lyssnar, jag kan inte låta bli att börja skratta, och vi får då förklara för servitrisen att förra gången vi var där läste dom upp dagens special två gånger, och de va då vårat skratt anfall började. Att vara diskret är inte heller min starka sida. Tyvärr inte Sebbes heller. MB kommer in och sätter sig vid bordet bredvid, sen kommer Frankie, Sanne säger " oh nej nu kommer MB" Sebbe och jag vänder oss om och stirrar, tittar på varandra och på Sanne som tycker vi e störda och börjar gapskratta. Har skrattat så mycket i dag så jag kommer ha träningsverk. Och bättre kommer det väl inte bli när vi ska gå och kolla på Get him to the Greek senare idag..




Btw, dom som jobba i Marc by Marc Jacobs butiken på Melrose e efterblivna, en av killarna försöker under hela våran tid i affären vilket blev typ 30 min, att vika en handduk rätt enligt en bruksanvisning. Han klarade inte detta och gav upp. Tog tjejen som hjälpte oss 15 min att vika två tröjor och fixa ett glasögons fodra.. helt stört. Sen var det en liten unge i affären som stoppa alla ringar i munnen och stod och skrek undertiden som mamman shoppade.. Aah panik!


1 comment: