Monday, September 26, 2011

Ayia Napa 2000

Måndag - Ny vecka. Ska försöka vara produktiv denna veckan som kommer. Jag är fortfarande mobil lös, känns som om jag inte har någon kontakt med omvärlden. Jag saknar mina bästisar runt om i världen extra mycket idag (nej mamma, inget har hänt).

Sitter i skolan och försöker plugga till mitt midterm som jag har om 2 timmar. Ett prov med 4 frågor men som kommer ta en timme att göra enligt läraren. Vad i tusan är det för typ av frågor då? Agh.. jag orkar inte.

Men nej, nog om skolan och de tråkiga. - Igår gick vi ut om dansade lite. Dim ville ut och jag har inte varit på XIV med honom på riktigt länge, så det fick bli min ursäkt att gå ut. Jana fyllde år och det var mer galet än vad det brukar vara. Jana tappar den stora champange flaskan i golvet när hon ska hälla upp, en tjej som står och dansade på baren fick champagne i ögonen och snubblade och ramlade av (!!) C hade något konstigt i sin drink, så under 10 minuter var hon helt borta (sjukt läskigt). A gjorde en extremt stor drink i en ishink och gick runt med den, med tusen sugrör i osv.. Bästa på kvällen var vårt In n Out besök. Har aldrig hänt att jag och Dim har vart ute tillsammans en söndag utan att åka till In n Out. Me like :)

No comments:

Post a Comment