Monday, September 19, 2011

Save Water, Spray Champagne

Ledsen för dålig uppdatering, men Rebecca har varit här hela helgen så jag har inte suttit vid datorn. Vi har haft jätte roligt tillsammans med massor av äventyr. Bilder från helgen kommer sen (har inte kameran här)

När jag lämnat Sis vid tåget i dt åkte jag och mötte upp dom andra på BBQ och pool häng i huset Angela hyrt över helgen. Yuri kastade i mig i poolen efter 5 minuter, vi åt brasilians mat och hängde tills Yuri sa att vi inte fick vara kvar länge utan var tvungna att gå hem och byta om så vi inte skulle vara allt för sena till xiv.
XIV var roligt som vanligt, bara 2 gånger kvar nu sen är det slut på det roliga på söndagar. Vi lämnade MyPatio redan vid 12 men det räckte för oss. Paris Hilton och Zac Efron raggade ganska mycket på varandra vilket jag tycke va lite märkligt, undertiden som Paris ex ville dansa bugg på dansgolvet och Nick tog Kallyns alla accessoarer..

No comments:

Post a Comment