Friday, September 2, 2011

Let's hang

Igår var en fruktansvärt jobbig dag. Jag åkte runt överallt, till Westwood, till the Valley och allt där emellan för att försöka fixa mina klasser i skolan. Efter att ha suttit och mailat 50 olika lärare löste det sig tillslut tack och lov.
Amanda kom och hämtade upp mig och vi käkade middag och sen bytte om och mötte upp Kallyn och följde med henne på hennes jobb grej på Colony. Nej Colony en torsdag skulle jag inte tipsa om. Amanda och jag åkte vidare till MyStudio som inte heller var så bra igår. Det va bara vi, Yuri och Andrew vid bordet så inte så mycket party utan mer häng. Vandrade sedan till Sayers med Mike (som har lovat att lära oss dja på Eden på lördag haha). Stannade på Sayers ett tag, sen ett stop på PapayaKing innan vi bestämde oss för att åka hem.
Fick en privat lektion i portugisiska i bilen hem också, jag vill lära mig nunu!

No comments:

Post a Comment