Thursday, September 2, 2010

improvements

Idag efter skolan åkte jag och Sanna och kollade på tyger. Vi ska sy gardiner, japp här ska det inredas till max! Åkte förbi 99 cent store och handlade en massa, bla några grymt goda oreo coockies som redan är uppätna. Michaela har haft kvälls klass så jag o Sanna här legat på min säng hela kvällen i flera timmar och snackat och tagit reda på massa olika fakta på internet.

Här är en liten update på huset. Vi har fått ordning på det mesta, ska köpa ett skrivbord till mitt rum nu i helgen också!


Sannas rum


Mitt rum



Michaelas rum är fortfarande under construction..

Nighty

5 comments:

  1. Gud vilken fint hus!! Ser jättemysigt ut! Vad ligger hyran på?

    ReplyDelete
  2. Så fint Gumman!! Jag vill också bo där!! Kul att se lite nya bilder! Ser jätte mysigt ut! Lycka till med gardinerna!! Puss puss

    ReplyDelete
  3. Ååå va fint!!

    Det där kan ni va sjukt jäkla nöjda med :)

    ReplyDelete
  4. Ååååh johanna så fint ni har fått det!! :) Ser riktigt sweet ut...

    ReplyDelete
  5. Gud vad fint ni har det!!

    ReplyDelete