Friday, September 10, 2010

Take a walk with ME


Va på Artwalk i Downtown som dom har en gång varje månad tror jag att det va. Jag är inte så duktigt på att titta på art, tavlor och sånt men jag försökte i alla fall. Och oj vad mycket mat det fanns, vi köpte vars två små cupcakes. Blir ju många sådana nu när man bor med en cupcake freak :) Sprang på oväntade personer och halv dansade till musiken, men redan lite innan 11 satt de 5 tröttisar i Chryssa på väg hem.



Tog inte så många kort idag, trodde att jag blivit av med kameran men jag hittade den i en väska när jag kom hem. Fler bilder kommer, ska bara sno dom av Mickis först!

God Natt, imorgon får jag sova hur länge jag vill :)

1 comment:

  1. Ja, var rädd om din kamera!!! jag köper inte fler till dej nu på ett tag....!!
    Ha en skön ledig dag, Gumman! SAKNAR dej... Puss puss Mamma

    ReplyDelete