Monday, September 6, 2010

LAbor Day block Party


Så fort jag kommer tillbaka till Brentwood får jag lite känslan av att jag kommer hem. Ett grymt Amerikanskt blockparty och jag känner mig hemma, faktiskt 3e året jag e där (!!) Mary, Eric, Bryan, Jamie osv.. Mary hade tryckt på Josie oranga skinny jeans, hon är en liten knubbig bebis på 6 månader, men väldens gulligaste!! Vi åt tacos och cupcakes. Jamie hade på sig Buzz lightyear tröjan han fått av mig, tydligen hans favvo, och Mary va besatt av män som hatar kvinnor filmerna och ville att mamma skulle skicka dom två andra.. Ganska skönt med lite familjetid ibland. Bestämde också att vi skulle fira Thanksgiving i Newport beach!
Centrera




2 comments:

  1. åh vad kul! jag bodde också i brentwood, fast förra året. vilket område är det där? :)

    ReplyDelete
  2. Hej! Bodde pa Wellesley mellan Wilshire och Montana

    ReplyDelete