Tuesday, September 7, 2010

She's always buzzing just like Neon

Sista dagen på en långhelg.. tycker vi har hunnit med mycket och varierande saker, blockparty, Santa Monica, Guys and Dolls, XIV, Vouyer, Mel's, Vin och sol på baksidan och lite ECTwins på the Standard Hotel i Downtown som en avslutning.

Här kommer bilder från XIV och Vouyer igår. Jag dansade i 7 timmar, snacka om workout! Amanda, Kallyn och company gick och käkade cheeseburgare efter XIV undertiden som jag åkte med några random tjejer (vi e såklart fb pals nu) till Vouyer och mötte upp Michi, Sanna, Rosengren och fransisarna. Skulle egentligen på efterfest i Bongos nya hus men bestämde oss för att , (ordagrant) hem. Location location..

Tema: Neon, var inte så jätte mkt neon klädd i min lilla byxdress från VS men fick tag i två neon handskar och ett lysrör som jag vaktade noggrant hela kvällen (som btw fortfarande lyser)

Yuri och Amanda hade matchande tröjor, how awesome (Tog oss 3 timmar att komma på det, eller rättare sagt, Kallyn drog ur sig, "ah it's so awesome that it says that on your t-shirts" Amanda och jag fick oss ett, ahhaa, that's what is says, English is our second language tho)


Vouyer


No comments:

Post a Comment