Wednesday, March 9, 2011

Hitchhiker's thumb

Mitt bästa tips till att fördriva tiden i skolan: ta med dig datorn. Har aldrig riktigt orkat släpa med min datorn varje dag till skolan innan, men på måndagar/onsdagar, då är den min bästa vän. Fast att det finns mkt mer att göra på sin egna dator än skolans tycker jag att man får mer gjort i slutänden. Och när man kommer hem vill man ju ej sitta vid datorn längre för det har man gjort hela dagen. Bra va? Och jag har vågat mig upp på andra våningen i bibblan också, här e as soft, och till skillnad från SMC så får man äta här inne också (tror jag).
Hur som helst, det är jätte varmt ute idag, en av anledningarna till varför jag sitter här inne, hur vet alla kl 8 på morgonen att man ska ta på sig shorts. Här kommer jag med stövlar och pälsväst i 25 grader hetta. bra där.
Snart ska jag hämta hem Chryssa, jag längtar, har den lilla gröna bubblan tills dess tack och lov:)

No comments:

Post a Comment